onsdag 22. april 2015

Baktusskjerf




Fra siste Amerikatur hadde jeg med meg et garn fra Walmart. Rimelig garn, og på toppen av det hele er det 100 prosent acryl. Egentlig helt uaktuelt for meg, men tok allikevel med 3 nøster. Red Heart garn. Jeg falt for fargene. Hvert nøste er på 100 gram og kostet veldig lite. Bare vent..det kommer flere Baktuser fra meg. 


Sammen med ensfarget dobbel alpakkagarn ble dette et superdupert resultat. Veldig mykt og godt skjerf. Oppskriften fant jeg her. Oppskriften er gratis.


 Ikke så dumt med et godt og varmt skjerf til neste år i sukkersøte striper.

10 kommentarer:

  1. Kjempefint, elsker fargene det er skikkelig gladfarger.
    Et skjerf er alltid kjekt og ha uansett årstid :)

    SvarSlett
  2. Det ser veldig godt ut. Lurt å blande akryl med alpakka, så får du et annet hold. Fint og koselig skjerf;)

    SvarSlett
  3. Så tøft det ble, du er smart ;)

    Kos deg

    SvarSlett
  4. Så lekkert! Dette fikk jeg lyst til å prøve meg på.

    SvarSlett
  5. Lekkert! Acrylnøster vil vi nesten ikke vedkjenne oss, men dette ble riktig bra! Takk for tips om oppskrift! Skulle kanskje srtikka skjerf så kaldt som det er.

    God torsdag fra Ingunn i Kristiansund

    SvarSlett
  6. Lekre sukkertøyfargar ♥

    SvarSlett
  7. kjempe fint!!! Søte farger!

    SvarSlett
  8. Så sukkersøtt og flott! Skjønner godt at du falt for fargene selv om det er akryl... ;)
    Takk for link til oppskrifta - dette skal prøves!
    Ønsker deg en flott torsdag - klem fra Ann Elisabeth

    SvarSlett
  9. Herlege fargar og flott skjerf :)

    SvarSlett
  10. Så fine farger :)

    SvarSlett